Syndyk masy upadłości Beaty Grabowskiej osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej (sygn. akt LU1S/GUp-s/526/2022 ) oferuje do sprzedaży następujące składniki majątku masy upadłości:
a) nieruchomość gruntowa – działka nr 209 o powierzchni 1 800 m2 zabudowana budynkiem produkcyjno-magazynowym o łącznej powierzchni 533 m², położona w Tyśmienicy gmina Parczew dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Radzyniu Podlaskim IV Wydział Ksiąg Wieczystych księga wieczysta nr LU1R/00036935/0
– cena 236 000,00 zł ( wadium 23 600 zł )
b) nieruchomość gruntowa – działka nr 1597 o powierzchni 1 900 m2 niezabudowana, położona w Tyśmienicy, gmina Parczew dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Radzyniu Podlaskim IV Wydział Ksiąg Wieczystych księga wieczysta nr LU1R/00036935/0
– cena 4 249,00 zł ( wadium 430 zł )
c) nieruchomość gruntowa – działka nr 458 o powierzchni 700 m2 niezabudowana, położona w Tyśmienicy, gmina Parczew dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Radzyniu Podlaskim IV Wydział Ksiąg Wieczystych księga wieczysta nr LU1R/00015607/9
– cena 1 217,00 zł ( wadium 130 zł )
d) nieruchomość gruntowa – działka nr 1799 o powierzchni 5 300 m2 niezabudowana, położona w Tyśmienicy, gmina Parczew dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Radzyniu Podlaskim IV Wydział Ksiąg Wieczystych księga wieczysta nr LU1R/00015607/9
– cena 6 837,00 zł ( wadium 690 zł )
e) udział w nieruchomości gruntowej w wysokości 1/4 – działka nr 1974 o powierzchni 8 600 m2 niezabudowana, położona w Tyśmienicy, gmina Parczew dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Radzyniu Podlaskim IV Wydział Ksiąg Wieczystych księga wieczysta nr LU1R/00024282/0- cena za ¼ udziału 2 773,50 zł ( wadium 280 zł )
1.Oferty zakupu poszczególnych składników objętych konkursem ofert należy kierować,
w zamkniętej kopercie z adnotacją „Oferta zakupu – NIE OTWIERAĆ” na adres: Biuro syndyka. ul. Rapackiego 12/4 w terminie do dnia 2 czerwca 2023 r. do godziny 14.00 ( decyduje data wpłynięcia oferty do biura syndyka ).
2. Rozpoznanie ofert nastąpi w biurze syndyka dnia 5 czerwca 2023 roku o godzinie 11.00
3. Warunkiem przyjęcia oferty jest: uiszczenie wadium na rachunek masy upadłości w Alior Bank S.A. 14 2490 0005 0000 4530 9803 2589 w terminie do dnia 2 czerwca 2023 r. (decyduje data zaksięgowania na rachunku bankowym masy upadłości);
4. Ważna oferta powinna zawierać następujące dane:
a) dokładne określenie oferenta wraz z adresem (imię i nazwisko bądź nazwa firmy z adresem siedziby i statusem prawnym), numer telefonu kontaktowego, a także numer rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium;
b) przypadku przedsiębiorców aktualny wypis z właściwych rejestrów (KRS-u lub ewidencji podmiotów prowadzących działalność gospodarczą);
c) oferowaną cenę, która nie może być niższa niż cena zamieszczona w ogłoszeniu;
d) dowód wpłaty wadium;
e) zobowiązanie nabywcy do pokrycia opłat związanych z zawarciem umowy sprzedaży;
f) oświadczenie, że oferent zapoznał się ze stanem technicznym i prawnym przedmiotu niniejszego konkursu ofert oraz oświadczeniem, iż jest mu znana sytuacja prawna, faktyczna oferowanego przedmiotu sprzedaży i w związku z tym nie wnosi z tego tytułu żadnych zastrzeżeń;
5. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę na poszczególny składnik majątku objęty sprzedażą ofertową.
6. W przypadku złożenia dwóch identycznych ofert, syndyk zastrzega sobie prawo przeprowadzenia licytacji. Kwota postąpienia w przypadku licytacji wynosić będzie 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych ) w przypadku nieruchomości oznaczonej literą a. i 200 zł ( dwieście złotych ) w przypadku nieruchomości oznaczonych literami od b do e.
7. Wyboru oferty dokona syndyk.
8. Syndykowi zastrzega się prawo unieważnienia konkursu ofert w części lub całości bez podania przyczyny.
9. Szczegółowe informacje dotyczące sprzedawanych składników majątku masy upadłości, regulamin konkursu ofert można uzyskać w biurze syndyka lub telefonicznie pod nr 601 37 51 35.